Musikskolen

Herunder finder du vores tilbud

Strengeleg

STRENGELEG:
Strengeleg er et sammenspilsorkester for strengeinstrumenter – guitar, strygere og klaver.
Vi spiller klassisk og nyere musik, både for begyndere og viderekomne elever, således at alle kan være med.
Orkesteret skal optræde ved forskellige lejligheder så som forældreaftener samt ved jule og forårskoncerten.
Undervisningen foregår på Gilbjergskolen Parkvej tirsdag kl. 16.00 – 16.45 i musiklokale 2 (i kælderen). Lærere er Jens Peter Børch og Oli Jakup Gaard-Hansen.
Deltagelse er gratis for instrumentalelever i musikskolen.

Tilmeld

Strengeleg
STRENGELEG:
Undervisningen foregår på Gilbjergskolen Parkvej. Lærere er Jens Peter Børch og Oli Jakup Gaard-Hansen.
Deltagelse er gratis for instrumentalelever i musikskolen.