Martin Emil Kron

Klaver, Forskolehold, Musikalsk Værksted, 6. kl. teaterprojekt på HUC, Valgfag musik i folkeskolen, Stomphold
Uddannet ved Musikvidenskab på Københavns Universitet
Jeg har undervist børn og unge siden 1998 og har stor erfaring i at møde nye elever og hjælpe dem. Jeg gør meget ud af at skabe en behagelig og venlig atmosfære. Elever som er afslappede, trygge og glade har nemmere ved at modtage ny læring.
Når jeg ikke underviser i musikskolen har jeg mit eget firma hvor jeg både underviser privatelever samt laver workshops/teambuilding for firmaer/personalegrupper. Jeg bruger stomp til at lære dem at arbejde som en gruppe med et fælles mål. Jeg komponerer også min egen musik hovedsagligt på klaver.
Jeg har været på en del efteruddannelseskurser med fokus på stomp og sammenspil bl.a. flere kurser med Rune Thorsteinsson.
Som klaverelev skal vi bl.a. arbejde med følgende emner:
Musikalsk udtryk/klang
Kropsholdning og naturlig fingerstilling
Noder og gehør
Teknik

Vi finder i fællesskab musik som eleverne kan lide og som passer i sværhedsgrad.
Martin Emil Kron

E-mail : mekro@gribskov.dk