Kristine Maria Egedius Miller

Jeg er blandt andet uddannet billedkunstlærer. Jeg har i mange år undervist i billedkunst både i Folkeskolen og diverse specialklasser.
At arbejde på Billedskolen er absolut mit arbejdslivs dessert. På billedskolen er alle elever motiverede for at blive dygtigere til lige netop det, jeg synes, der er allersjovest at undervise i.
Jeg maler selv og arbejder også gerne i ler og andre materialer. For mig er det at arbejde med kunst også noget socialt. Jeg arbejder gerne sammen med andre om projekter og derfor er det også vigtigt for mig, at eleverne på mit billedskolehold har det rart sammen og tør og vil lade sig inspirere og lære noget af hinanden. At kunne fordybe sig kreativt og kunstnerisk er en gave, som alle kan have glæde af. Jeg nyder at være med til at skabe muligheden for det, og at udforske alle mulige udtryksformer i billedkunstens verden sammen med holdet.
Mvh Stina Egedius Miller (G1 Bjørnehøj)
Kristine Maria Egedius Miller

E-mail : stinaegedius@hotmail.com

Telefon : 93991974

Underviser i:
Underviser hold H1 og hold G1 på henholdsvis Nordstjerneskolen og Bjørnehøjskolen.