H 1 - Helsinge

H1 Nordstjerneskolen 3 - 6 klasse.

Mandag kl. 15.00 – 17.30

Startdato: 23. Sept. 24

Lærer: Christina Reenberg Jensen

Vi skal arbejde med forskellige teknikker og materialer inden for det billedkunstneriske udtryk. Vi vil gå på opdagelse i det billedkunstneriske univers ved at tegne, male, trykke og bygge genstande ud af pap eller træ. Fantasien bliver sluppet løs og vi leger os frem til forskellige billeduniverser. Der vil blive stillet faste både korte og lange opgaver med forskellige temaer. De korte opgaver strækker sig over en undervisningsgang, og de lange strække sig over flere gange. Indimellem opgaverne vil der være tid til individuelle projekter, hvor i kan gå i dybden med jeres egne ideér, med fantasien som jeres følgesvend og bruge mig som vejleder. Det er vigtigt for mig at skabe et sjovt og trygt rum, hvor i synes i kan udfolde og udvikle jer kreativt, og alle er velkommen uanset hvad man kan. Jeg er billedkunstner og jeg har gået på kunstskole i Skotland og Norge. Jeg glæder mig til at møde jer og jeg ser frem til at springe ud i legens og fantasiens rum sammen. Velkommen!

H 1 - Helsinge